WESTFIELD MALL OF THE NETHERLANDS
“Angeles enthousiasmeert de deelnemers om net dat stapje extra te doen en houdt ze geboeid tijdens de training.“
Bo Kragtwijk – Deputy Shopping Center Manager – Westfield Mall of the Netherlands
DE OPDRACHT
Het verzorgen van een training volgens 4 Star principe over gastvrijheid voor onze medewerkers in het winkelcentrum.
DE UITKOMST VOLGENS WESTFIELD MALL OF THE NETHERLANDS:
Westfield Mall of the Netherlands werkt volgens het 4 Star principe, herleidbaar van de hotelbranche. Binnen deze vier sterren vinden wij het belangrijk dat de service hoog is, bezoekers zich hier welkom voelen en dit voelbaar is in alle aspecten van de Mall. Ons operationele team is key player in deze beleving. Balboa Coaching traint onze medewerkers op het gebied van communicatie, gastvrijheid, servicegerichtheid en enthousiasmeert ze om net een stapje extra te doen, voor elkaar maar ook voor onze bezoekers. Angeles kan trainingen geven aan verschillende beroepen en niveaus, houdt iedereen elke seconde geboeid, staat open voor feedback en heeft een open en benaderbaar voorkomen.
Bo Kragtwijk
Deputy Shopping Center Manager – Westfield Mall of the Netherlands