Hago
“Angeles heeft onze teams mede door haar enthousiasme en warme persoonlijkheid het hospitality gevoel laten ervaren”
Peter Hoeijmans – Rayon Manager Hago Nederland
DE OPDRACHT:
Twee teams en leidinggevende on the job coachen op gastvrijheid vanuit het oogpunt van de reiziger.
DE UITKOMST VOLGENS HAGO NEDERLAND:
Angeles heeft 8 weken het Hago team op de NS stations in Den Haag en Leiden gecoacht op gastvrijheid en hoe dit over te brengen naar de reiziger. Door ze het zelf te laten ervaren, door middel van praktijkvoorbeelden, heeft het team dit gevoel vanuit het oogpunt van de reiziger kunnen beleven. Dit heeft er toe geleid dat het hospitality gevoel op een enthousiaste en professionele manier overgebracht wordt aan de reiziger op de NS stations en het NS personeel.
Naast het coachen heeft zij tevens verbeterpunten aangegeven waardoor de medewerkers beter hun werkzaamheden kunnen uitvoeren, de veiligheid op locatie is bekeken en de bedrijfskleding wordt weer keurig en compleet gedragen.
Angeles is een klankbord voor het team geweest. Zij hebben haar in die 8 weken als een enthousiaste, warme persoonlijkheid en meewerkend coach gezien, die zeer goed in staat is het team en de leidinggevende te motiveren.
Peter Hoeijmans
Rayon Manager
Hago Nederland B.V.