Altrecht
“Onze servicedesk medewerker is op een plezierige en efficiënte wijze door Angeles gecoacht”
Maurits Buitelaar – Teammanager Servicediensten Altrecht
DE OPDRACHT:
Servicedesk medewerker van de afdeling Facilitair Servicepunt coachen op zijn werkwijze, bewustwording en gastvrijheid.
DE UITKOMST VOLGENS ALTRECHT:
Toen ik met Angeles een kennismakingsgesprek had betreffende een medewerker binnen mijn team, was zij per abuis het verkeerde gebouw ingelopen. Toevallig was degene aan wie Angeles een “training on the job” zou geven, de 1e medewerker die Angeles tegen het lijf liep. Tijdens mijn gesprek met Angeles, werd duidelijk dat zij deze persoon heel kort heeft gesproken. Op basis van deze korte ontmoeting kon Angeles mij precies vertellen wat voor een persoon dit was en wat mogelijk het probleem was. Dit was voor mij genoeg reden om met Angeles in zee te gaan. Angeles bezit een grote dosis mensenkennis en gaat voor een heel persoonlijke benadering.
Ik heb Angeles leren kennen als iemand die betrokken is, goed de situatie analyseert en een groot inlevingsvermogen heeft. Ze heeft een gezonde dosis humor, is erg toegankelijk en weet zich professioneel op te stellen. Angeles zegt waar het op staat en loopt hierbij niet weg voor een discussie. Door deze “no nonsens” aanpak, is Angeles in staat om op een plezierige en efficiënte manier tot mensen door te dringen en ze tot een verbeterde manier van denken aan te zetten.
Ook in de afhandeling van deze training on the job heeft Angeles voorzien in een duidelijke terugkoppeling op maat met zinvolle aanbevelingen, waarbij ook verder gekeken wordt dan alleen de persoon om wie het ging.
Ik kan Angeles van harte aanbevelen om mee samen te werken wanneer mensen gecoacht moeten worden, of wanneer men de dienstverlening zou willen verbeteren.
Maurits Buitelaar
Teammanager Servicediensten
Altrecht