Diensten

Benieuwd wat voor gevoel uw klant overhoudt na een bezoek aan uw organisatie of na telefonisch contact met uw receptie? Voldoet uw receptie of security host nog aan de gewenste kwaliteitsuitstraling? Balboa Coaching heeft ruim ervaring met verschillende methodieken om deze vraag voor u beantwoord te krijgen. Geïnteresseerd in een kosteloos kennismakingsgesprek? Neem gerust contact met ons op.

Coaching

Na het in kaart brengen en het verbeteren van het serviceniveau van uw organisatie is het van belang dat het door u gewenste niveau ook in het DNA blijft van uw organisatie. Wij voorzien u graag van een op maat gemaakt coaching programma of hospitality training voor uw medewerker(s).

Nulmeting

Met een nulmeting kan het huidige serviceniveau van uw organisatie worden vastgesteld. Deze methodiek geeft u de mogelijkheid om naast inzicht te krijgen, ook de vooruitgang van de activiteiten te monitoren en te bepalen wat er moet veranderen om succesvol te zijn (en te blijven).

Telefoon Scan

Draagt de telefoniste/receptioniste de juiste ‘tone of voice’ uit richting uw klant? Bent u goed bereikbaar? Door middel van een telefoonscan kunnen wij dit goed in kaart brengen voor uw organisatie en eventuele verbeterpunten signaleren, implementeren en behouden.

Mystery Guest

Dé ultieme manier om de klantgerichtheid en het serviceniveau van uw organisatie in kaart te brengen. Een aantal punten waar de mystery guest op let zijn o.a. een correcte ontvangst bij binnenkomst, de representativiteit, de interesse, klantgerichtheid en beleefdheid van uw medewerker(s).

Receptie Opstarten

Uw organisatie is succesvol en groeit. Om de groei aan te kunnen is het tijd voor een eigen receptie. Geweldig nieuws maar hoe start u eigenlijk succesvol een receptie op? Zij zijn immers het gezicht van uw organisatie. Wij voorzien u graag van een op maat gemaakt advies en hospitality training voor een succesvol ‘gezicht’ van uw onderneming.

Zakelijk Engels

Engels is niet meer weg te denken uit veel organisaties. Internationale relaties, medewerkers en gasten komen in contact met de receptie of de security host. Zorg dat uw medewerkers ook in het Engels het juiste serviceniveau kunnen bieden met onze online (maatwerk)trainingen English for Company Receptionists.